söndag 1 november 2009

Julklapparna måste snart på plats!!!



Jag har några fina tipps till julklappar. Till dom som är som mig....ALLTID ute i sista eliten vart år.


Jag lämnade catering i Hamar i torsdags till en ny öppnad butik som heter lille eureka på Torghjørnet. Detta är en butik som har allt och då menar jag verkeligen allt en person inte har hemma själv, än :-) heheh låter lite rart men var välldigt mycket fiffiga ting som passar utsökt att ge bort i gåva, för att undgå ge något som bara läggs i en låda och dammar. Så till dem som har hallt.


Har själv även köpt mycket på nettsidan http://www.mixin.se/. Detta är en svensk sida och kan ta upp till några veckor före varerna kommer, men det är värt det.


Peder balkes hus står ju självklart oxå till bifogning till allt du behöver till julen. Jag skall göra mitt besta att laga massa goda spennande kaker till er till julen. Ni finner även oppskrifterna på min hemsida http://www.pedersfristelser.no/
Men den 7/11 kom och provsmaka mina safrans marinerade klementiner...en liten försmak på julen.

Ha en fin söndag folkens!

1 kommentar:

  1. Hei! Så fin blogg du har laget! Jeg skal anbefale både den og kaféen din til mine besøkende.

    SvaraRadera