måndag 2 november 2009

Undrar om jag någon sin blir brud :-) Moteshow för Cathrine Sørland




För något år sen gick jag modell för fröken Sørland och det var ju en öpplevelse i sig. Några månader senare blir faktiskt en av jenterna som oxå gick modell Miss Norge(hon i rosa kjole). Detta var en fantastisk dag men hadde lite migrän efter showet, mycket stress och lite mat tänkte jag skriva men inte på grund utav att jag var en sån som inte åt vad jag ville hehe...kocken har talat. Det är rart, alla barn önskar sig att bli prinsesor och modeler. Detta är ganska glamoröst på bilder och i aviser men igenterligen gör det bara ont i håret för det skall sitta stramast möjligt och du skall helst byta klänning på 2 sekunder samt att huden genomgår en STOR kosmetisk dose var dag..om du nu är heldig som kan leva på modell yrket då förstås. Natalie har ju varit flink och kommit sjukt långt och har mycket jobb framför sig..Själv hatar jag igenterligen att stå framför folk, men mest att prata. Inget vidare att gå modell då heller men det är ju en erfarenhet mer :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar