lördag 9 januari 2010

Mot ljusare tider ...

Härligt att se vårkläderna strömma in på klädesbutikerna. Nu är vi värkeligen på väg mot ljusare tider. Längtar så till en ny sommar sesong på balke. Bara att se på bilder från förra året är underbart.
Med tanke på att jag sitter inne och läser bok för att det är så kallt ute just nu, är det gott att drömma sig bort några sekunder. Vattnet har frysigt men i dag skiner faktiskt solen här på Hunnsveien 33 :-)
På måndag skall vi måla om ALLA stolar på Balke....Blir en fin sysselsettning på en måndag.







1 kommentar:

  1. Hei, kjære Hillevi!

    Jeg visste ikke at du hadde egen blogg. Så utrolig kjekt - jeg skal legge deg til blogglisten min og gleder meg til å følge med.

    Jeg hører du gjør det bra, og det forundrer meg ikke. Du har det lille ekstra - det har du alltid hatt!

    Hvis du ønsker noe fra butikken kan jeg sende det til deg. Skriv en liste så får jeg butikksjef Ingvild til å sjekke tilgjengelighet og pris. Jeg har ihvertfall et par igjen av kakeboksen.

    Håper vi sees snart, Hillevi! Så dere hadde vært på BBB konsert. Veldig misunnelig!! :)

    Klem fra meg!!

    SvaraRadera