lördag 5 mars 2011

Seranoskinka med melon och tomat och mozzarella sallad till lunch i dag

Linda seraniskinka runt melonen. Jag tycker honungs melonen är best till det salta kjöttet.


Tomat
Mozzarella
Lök
Färsk basilikum
Spisliga blomster(agurkblomst)
olja och salt


Tenk så glad jag är för detta valet. Men gud så nervös jag var. Skulle det komma någon? Ville folk lika konseptet? Massa tankar som går igenom huvudet.
Men jag är välldigt förnöjd med trafiken och hoppas att sommaren blir knall bra och uteserveringen blir flott. Det enda som kan stoppa oss är grävingen. Men vi vill ju ha en fin gågata så då får man tåla det :-)

Ha en fin lördag.......Nu skall jag till egon och möta flickorna.

2 kommentarer:

  1. Melon som är så gott i sallad!! Det måste jag ha i veckans lunchlådor. Tack för inspirationen!:)

    SvaraRadera
  2. Hei, og takk for at du la igjen spor etter deg. Har nemlig snakket om deg hos frisøren min, og tror du ikke ho har vært og besøkt dere. Et konsept som vi liker begge to. Så nå må nok jeg ta en vårtur oppover også;o) I mens får jeg kose meg med fristelsene dine her på bloggen. Lykke til! Klem fra Maliva

    SvaraRadera