onsdag 24 februari 2010

Mer om Milano bl.a Roberto Cavalli Cafeen

Jag följde dessa hjärtarna och trodde jag skulle komma till drömmprinsen. Men ack fick jag. Helt plötsligt tog det slut och ingen groda att kyssa. Värdens sötaste snigel. Ville ha med mig hem, men kom inte så långt i tullen....


Katedralen och happy me


Cavalli skall ha för att han har still alltså. Silket ställe han hadde i Milano. Vi kom i nöd och neppe in på stället och då var det bara att försyna sig. Buffe och vinen stod på borden. Detta var en måndag kväll och klockan tio var det fullt där. Man kan säga att jag inte helt kännde mig hemma där. Tjejorna såg ut till att inte vara så glad i mat som jag He he. Jag gjömde det gott under min outfit den dagen, heldigt vis.
Ville tagit mer bilde där, men var liksom inte stämningen till det. Var en del fotografer och journalister där. Men min kamera var inte i deras klass, så kunde linte låsas som om jag tog bilder till dem :-)
Vet inte vilka folk det var där, men som sagt var vi heldiga som fick komma in. Många som faktiskt fick stå kvar ute och frysa. Tror det blev en missförståelse med dem, med gestlistan. Som sagt var de INTE flinka i engelska och tror dem trodde vi var inviterte och stod på listan:-) lite freck får man vara. Ingen skada skedd.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar