måndag 14 februari 2011

Nu var det länge sen....skall inte ske igen :-)

I helgen drog vi till fjälls. Jag lämnade kafeet bak mig och reste till Geilo eller närmare sagt Dagli. Super duper koselig årlig tur.
Men jag är fortfarande sugen på den där irishen jag aldrig fick :-)

Här tog vi ett skutt efter en....ja, fartfylld tur i akebrett bakken. Jag hörde att vi körde i 60 km i timmen och det gjorde vi i vart fall. Min pulka/akebrett gick som ett skott. Förr året fant jag ut efter 3 åk att min inte kunde sväng till höger, så inte konstigt jag kom sist hela tiden och en del träd stod risigt till med off pist :-)
I år visade jag mina tallenter som rally sjoför. :-)


Se så koseligt jag har fått det. Jag är så glad i kafeen min.

Stubbarna har jag köpt inne i interiör butiken vid sidan av. Vist är det gudomliga?
Inte ett hem skall vara utan en sån. Det finns oxå strikkade hetter till dem om man vill ha det som en krack att sitta på.
Se henne i dagbladet i lördags. super fint uppslag om henne i billagan Krossers hemsida





Jag håller fortfarande på att exprementera med cup cakes :-) se så fina dessa blev. vanilj muffins och ore muffins. Oppskriften får du en anan dag.



Gott att vara tillbaka och har såååååå mycket att blogga om att jag inte vet var jag skall börja....



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar