söndag 23 maj 2010

En fin dag på helgøya...

Skafferiet på helgøya startade i mai 2008, bara några månader före oss på Balke. Ett super fint kafee i hedmark. Jag fick en välldigt fin dag på øyen med brukt butiker och fina matställen. Landskapet påminer som hemma i halland.(bilder tagna med min gammla kamera)

Utsikten var helt underbar...antingen var det mjösen eller små söte ponnyer. Jag var bara tvungen att gå och hälsa på dem.


Det är ett välldig enkelt kafe med lite utval. Men kakorna var välldigt goda opch inte minst kaffen..hummmm undrar vilket merke det var.
Skafferiet hadde även kläder, interiør och blommer. Jag köpte mig ett linne och en klänning.

Magnus hadde födelsedag här om dagen och då fick han detta slottet av mig i present. Denna har jag köpt av Line på bonordisk.
Jag har ¨fått reda på att han leker med det varje dag. Kan man bli gladare än att din present är en av favoriterna heh eh ...det gillar jag i alle fall.



Måste oxå beklaga att det har varit dåligt med blogging av resepter det sista, men det tekniska har inte varit på min sida det sista...kameran och datorn har strejkar. Snart i box igen....



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar