onsdag 5 maj 2010

Sjokolade hjärtan och storbaknings dax!

Dessa hjärtana pyntar jag mina kakor med. Jag smelter bara sjokolade och klipper ett jätte litet hål i en påse eller plast sprits. Tar bakplåtspapper på en flat yta och som tål att ligga i frysen. Spritsa te.x som jag gjorde i dag hjärtan. Finnes oxå annat man kan göra, men det kommer jag tillbaka till. Sätter dem i frysen och tar en och en efter behov......


Dessa kakorna har jag bakat i dag plus massa annat gott. Vi ventar många gester till helgen och då skall de ha kakor i stora lass. Suksessterte med walnöts pynt och sjokolade hyvlade flak. Den efter traktade brownien med bringebær tryffel har vi oxå gjort i dag.

1 kommentar:

  1. Så søte hjerter -enkelt men veldig dekorativt!!! Herlig. Og kakene så bare kjempe gode ut.

    Ha en fin dag!

    SvaraRadera