onsdag 6 oktober 2010

Det har hänt mycket sen sist....ett kafe har fötts och massa spenande beställningar har blivit körts ut.


Hej!
Nu är jag tillbaka med nya friska tag i blogg värden. Min värd har varit allt i från elektriker till finansman det sista månaderna :-)
Det känns ialle fall så efter en ny runda med uppstart av ett underbart kafe.

Jag startade 11/9 och huset var fullt och har inte varit tomt sen dess :-)....
Vi har hatt fantastiskt mycket folk och posetiva tillbakamedelande. Det ligger i Gjøviks finsate biligenhet och inte minst byns setralaste bygård.
No3 som vi har döpt det till har mer att bjuda på än kaffe/kaker och lunchretter. No3 är nemerligen uppbyggt sån att vi oxå har interiör, kläder och smycker i ett "hus".


No3 har 2 bloggar och den andra finner du här habitt

De 3 drivarna bak butiken är Nina.H, Heidi.F och Kjersti.L.
Nina känner vi från förr i från Peder Balkes hus.

Här är jag öppnings dagen...
I november startar jag med att ha öppet på kvällarna.
Jag kommer ha en del tapas retter och diverse små retter man kan plocka till sig på en tallrik.
Vi kommar även väga vinen(du säger stopp) så du kan smaka på många olika viner till de olika goda små retterna.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar